fbpx

לדאוג למשפחה עד הסוף: הצצה לתחום ביטוח החיים

אנחנו רודפים אחרי החלומות שלנו. עובדים, שואפים רחוק, מנסים לממש את הכישרון שלנו, בונים קן משפחתי חמים ונעים ומקווים להזדקן בכבוד – אך לצערנו, המציאות לא תמיד עולה בקנה אחד עם התקוות שלנו. בדיוק לשם כך קיים ביטוח חיים, אשר נועד לדאוג לנו וליקירינו במקרה של פטירה או אובדן כושר עבודה. מה כולל הביטוח ואיך מצטרפים אליו? ולאלו מכם שכבר רכשו ביטוח חיים – יכול להיות שאתם משלמים יותר מדי? זה הזמן לעשות קצת סדר באחד מהמוצרים הביטוחיים החשובים ביותר.

מהו ביטוח חיים?

ביטוח חיים מספק הגנה למבוטח ולבני משפחתו במקרה של מוות או אובדן כושר עבודה (הנגרם כתוצאה מתאונה, מחלה קשה, נכות או מחלת מקצוע). במקרים אלו נחלץ הביטוח לעזרת בני המשפחה (או מוטבים אחרים שנבחרו מראש) ומעניק להם פיצוי כספי בגובה הסכום הנקוב בפוליסה. הפיצוי יכול להיות חד פעמי, או להתקבל בצורה של קצבה חודשית.

חשיבות הביטוח – חוסן כלכלי ונפשי

אובדן מקור ההכנסה שעליו נשענת המשפחה יוצר סיטואציה מורכבת, ובמסגרתה נאלצים בני המשפחה להסתגל למציאות כלכלית לא פשוטה. מטבע הדברים הם נאלצים לעשות זאת בעודם מתאבלים על מותו של יקירם, או מתמודדים עם פציעתו החמורה – והשילוב בין הטרגדיה העצומה לבין הקשיים הכלכליים הפתאומיים עלול לפגוע גם במצבם הנפשי, ולא רק הפיזי והפיננסי. את זאת ניתן למנוע: לקחת אחריות על התא המשפחתי, לרכוש את הביטוח המתאים – וליצור רשת ביטחון שתסייע במקרה שבו חלילה התרחיש הזה יהפוך למציאות.

תוחלת החיים עולה – ומחירי הביטוח יורדים

על פי דוחות שפרסם ארגון ה-OECD, תוחלת החיים של הישראלי הממוצע עולה. מדובר כמובן בנתון משמח, אך אם נוסיף למשוואה גם את העובדה שהדבר משפיע באופן ישיר על הוזלת מחירי הביטוח – הנתון הזה יהפוך למשמח אף יותר. בשורה התחתונה, כל מבוטח יכול לרכוש לו וליקיריו פוליסה משתלמת ומקיפה – וליהנות מחיסכון כספי משמעותי.

שינויים מרחיקי לכת בתחום הביטוח – גם בביטוח החיים

שמעתם על הרפורמה בביטוחי הבריאות? על השינויים שהתחוללו בביטוחי המנהלים והביטוחים הפנסיוניים? במשפט אחד: שינויים אלו נוצרו לטובת המבוטחים. משרד האוצר והמפקח על הביטוח פועלים לקידום שינויים מרחיקי לכת בתחום הביטוח – וכעת מתרחבים שינויים אלו גם לביטוחי החיים.

הצעדים שננקטים בנושא מגדילים את השקיפות בענף הביטוח ומעודדים תחרות גלויה בין חברות הביטוח לגבי המוצר המתקבל, האיכות שלו, וכמובן גם המחיר. מטרת שינויים אלו היא לאפשר לכל ישראלי לקבל מוצר 'שקוף', זול ואיכותי. כמה זול? אם, לדוגמה, רכשתם ביטוח חיים בסך מיליון ₪ לפני כמה שנים, והתשלום החודשי עליו הוא 600 ₪, היום תוכלו לשלם על אותו כיסוי ביטוחי 300 ₪ בלבד – חיסכון של 50% על אותו המוצר בדיוק!

רגע, איך נקבל את ההנחה הזו?

כאן חשוב להדגיש: המחירים האטרקטיביים והדרכים לצמצם את עלויות ביטוח החיים לא יתגלגלו מאליהם לפתח תיבת הדואר שלכם, וההנחה לא תתבצע באופן אוטומטי. כדי להשיג את ההנחה, יהיה עליכם לפנות באופן יזום אל חברת הביטוח שלכם ולהבין מהן האפשרויות העומדות לרשותכם. כיצד תדעו אם מגיעה לכם הנחה? כיצד תוכלו לדעת אם אתם משלמים יותר מדי? הנה שני פרמטרים שכדאי לבדוק:

  • האם אתם מקבלים תמורה עבור התשלום?

פוליסות ביטוח בכלל, ופוליסות ביטוח חיים בפרט, הן מהמסמכים הקשים והמורכבים לקריאה, בעיקר למי שאינו איש מקצוע בתחום. דווקא כאן, בשירות שנועד לספק לכם וליקיריכם את ההגנות המתאימות, חשוב שתדעו כמה כסף אתם הולכים לשלם לאורך השנים ומה אתם מקבלים תמורתו, כדי שלא תשלמו יותר מדי שלא לצורך.

  • האם המסלול הביטוחי שלכם מתאים לכם?

מחיר זול הוא ללא ספק פרמטר מפתה, אך אל תשכחו עבור מה אתם משלמים. אתם רוצים לדאוג למשפחה שלכם וליכולות הכלכליות שלה בעת צרה, ולכן אתם רוצים לעשות את הטוב ביותר בשבילה. אם בחרתם במסלול ביטוחי בגלל המחיר הזול שלו, חשוב לבדוק אם הוא מותאם לצרכים שלכם – גם אם הוא יעלה יותר.

המומחה של היום הוא השקט של מחר

הולכים לאיבוד? רוצים את הכיסוי הטוב ביותר אך לא יודעים כיצד לבחור? מרגישים שאתם משלמים יותר מדי? מומחי סאל שוקי הון ישמחו לסייע לכם בבדיקת התיק הביטוחי ויתאימו עבורכם את הכיסוי הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלכם. אם אין לכם ביטוח חיים ואתם רוצים להעניק את הביטחון המרבי למשפחה שלכם – נשמח לעזור לכם לתכנן בצורה נכונה את העתיד שלכם ושל משפחתכם.

שלום קוראים לי נועה, ואני אעזור לך לבדוק לעומק איך אפשר להוזיל את התיק הביטוחי באלפי שקלים בשנה.

חשוב לדעת:
ב- 85% מהמקרים ישנה אפשרות להוזלה משמעותית. נבצע עבורך בדיקה מקיפה ומקצועית לתיק הביטוח שלך, בדיקת כפל ביטוחי תשלומי יתר כיסויי ביטוח , חסכון של עשרות אלפי ש"ח בשנה. השאר פרטים ותתחיל לחסוך.