fbpx

אל תצאו פראיירים: כל מה שרציתם לדעת על בדיקת תיקי הביטוח

צמד המילים שאנחנו הכי אוהבים לשמוע (מיד אחרי "האוכל מוכן" ו"זכית בהגרלה") הוא ללא ספק "חיסכון כספי". אך מסתבר כי על אף הרצון של כל אחד מאיתנו לחסוך, בכל הנוגע לכספי הביטוח שלנו המציאות דווקא הפוכה: יש לא מעט משפחות ישראליות המשלמות מאות שקלים בחודש על ביטוח – כסף שבסופו של יום, לא תאמינו, יורד לטמיון. איך זה קורה? כיצד אפשר בכל זאת לקצץ בהוצאות הביטוח בלי לפגוע בהגנה שלנו? המומחים של סאל עושים לכם סדר:

תיק ביטוח על קצה המזלג

יק ביטוח הוא רשת ביטחון הכוללת כיסויים שונים מפני מקרים בלתי צפויים. תחת הקטגוריה הזו מרוכזים מגוון רחב של סוגי ביטוחים – כגון ביטוח חיים, בריאות, דירה, משכנתה, סיעודי, פנסיוני, רכב ועוד. בראייה כלכלית, הביטוח נועד לחסוך מהמבוטח הוצאות כספיות משמעותיות, שעלולות להידרש ממנו במקרים שבהם הוא לא עושה ביטוח.

מה המצב כיום?

שוק הביטוח הישראלי מכיל, כאמור, מגוון רחב של מוצרים. כפועל יוצא מכך, לא מעט אנשים מבטחים את עצמם 'בתפזורת': ביטוח בריאות דרך מקום העבודה, ביטוח רכב באופן פרטי, ביטוח סיעודי דרך קופת החולים ועוד. למציאות הזו יש שתי השלכות מרכזיות: לא תמיד אנו יודעים אילו ביטוחים יש לנו וכיצד הם שומרים עלינו בעת הצורך, ובנוסף –  כמה אנחנו משלמים עליהם בפועל.

אל תצאו פראיירים!

עם יד על הלב, כמה פעמים התפתיתם להצטרף לשירות מסוים, ונשארתם איתו רק מכוח האינרציה? כמה פעמים מצאתם את עצמכם עושים ביטוח, למרות שאין לכם מושג מה באמת הוא מציע לכם? אם גם אתם 'נפלתם' בזה אתם לא לבד – המוני ישראלים חוטאים בכך, בעיקר בכל מה שקשור לתיק הביטוחי שלהם, שבאופן טבעי הוא נכתב ומוצג בטרמינולוגיה לא מוכרת.

בדיקת התיק הביטוחי – נעים להכיר

כאן נכנס לתמונה שירות בדיקת תיקי ביטוח. מדובר בשירות חשוב מאוד, חיוני אפילו, שעושה לכם סדר בתיק הביטוחי שלכם – ולמעשה נועד למנוע שני מצבים:

  • הוצאות כפולות – הסטטיסטיקות מראות כי משפחה ישראלית ממוצעת משלמת מאות שקלים בחודש על ביטוח. במקרים רבים, כך עולה מהנתונים, משלמת המשפחה על שני ביטוחים שונים המכילים את אותו הכיסוי בדיוק – מה שיוצר כפל ביטוחי מיותר לחלוטין והוצאות כספיות שיכלו להיחסך בקלות.
  • ביטוח לא מתאים – במקרים רבים מתגלה כי הביטוח שעליו המבוטח משלם מכיל סעיפים לא רלוונטיים: כאלה שהיו נכונים לתקופה מסוימת אך לא נכונים כיום, או ביטוחים שהוא לא באמת זקוק להם. בסופו של יום, המשמעות היא אחת: המבוטח משלם ממיטב כספו על מוצר שהוא לא זקוקים לו, ובעת הצורך לא יועיל לו כלל.

כסף בכיס, שקט בראש

השליטה בתיק הביטוח מובילה לחיסכון מיידי בעלויות (הוצאות שעשויות להגיע לאלפי שקלים בשנה!) ולבחירת ההגנות המתאימות ביותר למשפחה לאורך זמן. רק לאחר שתבצעו סדר בתיק הביטוחי שלכם תוכלו להיות רגועים ולדעת שהחלטתם החלטות מושכלות, עשיתם סדר שיוביל לניהול סיכונים חכם וחסכתם כסף בלי שהדבר יבוא על חשבון ההגנה המשפחתית.

אגב, ניתן לנסות לעשות סדר בתיק הביטוח באופן עצמאי, אך אין ספק שמדובר בפרויקט של ממש. התהליך מחייב התקשרות לחברות הביטוח, איסוף הצעות מחיר והשוואה בין הפוליסות השונות – ומכיוון שהדבר דורש זמן יקר ובעיקר הבנה מעמיקה, רצוי כמובן להסתייע בגורם מקצועי . לא זו בלבד, אלא שעמדת המיקוח של אדם בודד מול חברת הביטוח תהיה נחותה יחסית, ולרוב לא תאפשר לו להוריד את הפרמיות.

עושים סדר: תהליך הבדיקה של סאל שוקי הון

בתהליך בן שבעה שלבים יערכו המומחים של סאל שוקי הון סדר בתיק הביטוחי שלכם, יתאימו אותו לצרכים שלכם ויהפכו אותו למשתלם ביותר עבורכם – אחת ולתמיד.
התהליך כולל:

  • איתור כל הפוליסות – פנייה אל חברות הביטוח ואל משרד האוצר ואיתור הפוליסות שברשותכם
  • סקירת הכיסויים הקיימים – יש לכם עודף ביטוחים? יש כיסוי חשוב שחסר בפוליסה שלכם? אנו נזהה זאת!
  • ניתוח התיק – תחת זכוכית המגדלת המקצועית שלנו נערוך בדיקה יסודית ומעמיקה של התיק הנוכחי שלכם
  • בחינת התשלומים – כמה אתם משלמים? האם אתם משלמים מחיר יקר על כיסוי זול?
  • איתור כפל ביטוחים – האם יש מוצר ביטוחי המציע כיסוי זהה בכמה חברות וגורר תשלומים כפולים?
  • בדיקת רלוונטיות – האם הכיסויים בתיק עדכניים ורלוונטיים? האם אתם אכן נהנים מההגנה המרבית?
  • התאמת התיק לצרכים – גולת הכותרת של התהליך. בניית תיק המותאם באופן מרבי לצרכים שלכם, במחיר הוגן ואטרקטיבי, עם כל ההגנות הדרושות וללא כפל ביטוחים והוצאות מיותרות.

זכרו: תיק הביטוח שלכם חייב לשקף את הצרכים שלכם באופן מדויק. עריכת סדר בתיק הביטוחי מובילה לירידה בדמי הניהול, לחיסכון משמעותי בהוצאות הביטוח, לשדרוג הכיסוי הביטוחי, להתאמה אמיתית למאפיינים שלכם ולהגנה מרבית עליכם ועל בני משפחתכם.

שלום קוראים לי נועה, ואני אעזור לך לבדוק לעומק איך אפשר להוזיל את התיק הביטוחי באלפי שקלים בשנה.

חשוב לדעת:
ב- 85% מהמקרים ישנה אפשרות להוזלה משמעותית. נבצע עבורך בדיקה מקיפה ומקצועית לתיק הביטוח שלך, בדיקת כפל ביטוחי תשלומי יתר כיסויי ביטוח , חסכון של עשרות אלפי ש"ח בשנה. השאר פרטים ותתחיל לחסוך.